Keytive.pl działa jako część Nordkey AB (numer rejestracyjny firmy 559418-0498), z korespondencją prowadzoną przez Kivra: 559418-0498, 106 31 Sztokholm, Szwecja. W niniejszym Regulaminie Nordkey AB będzie określany jako „Keytive.pl”. Nasza Polityka prywatności jest również obowiązująca i powinna być czytana w połączeniu z tymi warunkami.
1. Składanie zamówienia
Po dokonaniu zakupu otrzymasz potwierdzenie zamówienia na podany adres e-mail. To potwierdzenie będzie zawierało wszystkie istotne szczegóły, takie jak zamówione produkty, ceny, informacje rozliczeniowe i adres dostawy. Jeśli zauważysz jakiekolwiek nieścisłości w potwierdzeniu zamówienia, prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Brak potwierdzenia zamówienia
Czasami, z powodu problemów technicznych lub okoliczności niezależnych od nas, potwierdzenie zamówienia może być opóźnione lub nie dotrzeć. Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia w ciągu 30 minut, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
2. Informacje o płatności
Usługi płatnicze Keytive.pl są bezpiecznie obsługiwane przez Stripe, Inc., która zapewnia niezawodną i bezpieczną platformę płatniczą. Używamy 3D-Secure, dodatkowej warstwy bezpieczeństwa dla transakcji online.
Dalsze szczegóły na temat Stripe, Inc. można znaleźć tutaj, a ich warunki użytkowania są dostępne tutaj.
Aby oferować różne opcje płatności, możemy potrzebować udostępnić Twoje dane osobowe, kontaktowe i informacje o zamówieniu odpowiedniemu dostawcy usług płatniczych. Zalecamy zapoznanie się z naszą Polityką prywatności, aby uzyskać więcej informacji.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych oraz polityką prywatności Stripe, Inc.
3. Dostawa towarów cyfrowych
Klucze produktów i inne towary cyfrowe są dostarczane natychmiast na adres e-mail podany podczas procesu zamówienia. W rzadkich przypadkach może wystąpić techniczne opóźnienie od 1 do 5 minut. Jeśli nie widzisz e-maila po złożeniu zamówienia, sprawdź folder spam lub niechcianą pocztę.
Jeśli dostawa Twoich produktów cyfrowych przekracza przewidywane opóźnienie 5 minut, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta natychmiast. Przeprowadzimy dochodzenie i podejmiemy niezbędne kroki, aby zapewnić szybką dostawę. Zobowiązujemy się informować naszych klientów o wszelkich opóźnieniach i pracować nad zminimalizowaniem wszelkich niedogodności.
4. Ceny
Wszystkie ceny wyświetlane na naszej stronie internetowej są w PLN i zawierają VAT. Zastrzegamy sobie prawo do dostosowania cen z powodu zmian u dostawców, błędów technicznych lub nieścisłości w wycenie.
Ceny pokazywane na polskiej wersji strony mogą się różnić w zależności od kraju zamieszkania klienta. Waluta używana do transakcji będzie oparta na Twojej lokalizacji, a wszystkie ceny zawierają VAT, z zastosowaniem stawki obowiązującej w Twoim kraju zamieszkania.
5. Informacje o produkcie
Opisy produktów i obrazy na Keytive.pl mają charakter poglądowy. Prosimy mieć na uwadze, że wygląd obrazów może się różnić w zależności od ustawień kolorów Twojego komputera.
6. Promocje i rabaty
Kody rabatowe nie mogą być łączone z innymi ofertami lub promocjami, chyba że wyraźnie stwierdzono inaczej.
7. Polityka zwrotów
Ze względu na charakter towarów cyfrowych, nie przysługuje prawo do zwrotu tych produktów. Ta polityka dotyczy wszystkich cyfrowych produktów, które są dostarczane automatycznie po zakupie. Zwykły 14-dniowy okres zwrotu w sprzedaży na odległość nie ma zastosowania, zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Składając zamówienie, zgadzasz się na zrzeczenie się prawa do zwrotu.
8. Reklamacje
Klientom przysługuje prawo do złożenia reklamacji wadliwego towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie konsumentów. Jeśli wystąpi problem z produktem cyfrowym lub brakuje jakiegokolwiek elementu, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta Keytive.pl pod adresem [email protected]. Reklamacje muszą być zgłoszone w ciągu dwóch lat od daty zakupu, pod warunkiem, że problem został zgłoszony w rozsądnym czasie od jego wykrycia. Prosimy o podanie numeru zamówienia i powodu reklamacji.
Reklamacje można również wysłać pocztą na następujący adres:
Nordkey AB
Kivra: 559418-0498
106 31 Sztokholm
Szwecja
Po otrzymaniu Twojej reklamacji, przeanalizujemy ją i poinformujemy Cię o naszej decyzji tak szybko, jak to możliwe. Jeśli Twoja reklamacja zostanie uznana, naprawimy problem, wymienimy produkt lub zaoferujemy zwrot pieniędzy, w zależności od okoliczności.
Keytive.pl zastrzega sobie prawo do odrzucenia reklamacji, jeśli produkt nie zostanie uznany za wadliwy zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie konsumentów.
9. Rozwiązywanie sporów
Jeśli powstanie spór, którego nie można rozwiązać poprzez nasz dział obsługi klienta, możesz skierować sprawę do Inspekcji Handlowej lub innej właściwej instytucji zajmującej się polubownym rozwiązywaniem sporów konsumenckich.
Jeśli mieszkasz w UE, możesz również skorzystać z Platformy ODR UE (Online Dispute Resolution) jako alternatywnej metody rozwiązywania sporów online.
10. Ograniczenie odpowiedzialności
Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek pośrednie szkody, które mogą wyniknąć z korzystania z naszych produktów. Nie akceptujemy również odpowiedzialności za opóźnienia lub usterki spowodowane okolicznościami niezależnymi od nas (siła wyższa), w tym między innymi spory pracownicze, pożar, wojna, działania rządu lub problemy z dostawcami. Nie możemy być pociągnięci do odpowiedzialności za jakiekolwiek zmiany w produktach lub ich cechach dokonane przez dostawcę lub inne czynniki poza naszą kontrolą.
11. Zmiany w regulaminie
Keytive.pl zastrzega sobie prawo do modyfikowania niniejszych Warunków i Zasad w dowolnym momencie bez wcześniejszego powiadomienia. Wszelkie zmiany zostaną opublikowane na naszej stronie internetowej. Zmiany wchodzą w życie z chwilą, gdy zaakceptujesz zmienione warunki dokonując zakupu lub odwiedzając stronę, lub 10 dni po tym, jak powiadomimy Cię o zmianach.
12. Postanowienia końcowe
Wszelkie podane informacje mogą zawierać błędy typograficzne, nieprawidłowe specyfikacje techniczne od dostawców i inne nieścisłości. Informacje na naszej stronie nie stanowią żadnej formy gwarancji lub oświadczenia, z wyjątkiem przypadków, gdy jest to wyraźnie stwierdzone. Keytive.pl zastrzega sobie prawo do zmiany wszelkich informacji bez wcześniejszego powiadomienia.
Dokonując zakupu na Keytive.pl, zawierasz umowę. Aby zawrzeć ważną umowę, musisz mieć co najmniej 18 lat. Jeśli masz mniej niż 18 lat, rodzic lub opiekun musi zatwierdzić zakup, aby umowa była prawnie wiążąca. at least 18 years old. If you are younger, one of your parents must approve the purchase for the contract to be valid.